Ervaringen met alternatieve behandeling

Alles wat met de aandoening te maken heeft.
Plaats reactie
Peter H

Ervaringen met alternatieve behandeling

Bericht door Peter H » 15 sep 2019 09:59

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en lees veel ervaringen van mensen die behandeld worden doormiddel van de reguliere zorg. De standaard behandeling is een hoge dosis prednison en daarbij een ander middel om het immuunsysteem plat te leggen. Echter is deze behandeling enkel gericht op de bestrijding van de symptomen. Wat bij mij tot grote ergernis lijd!

Zelf heb ik geen GPA, maar word dagelijk geconfronteerd met de ziekte. Helaas is het ruim een jaar geleden bij mijn vrouw vastgesteld.

Na ruim een jaar van ziekenhuis bezoeken en de reguliere behandeling ben ik voornemens om naar alternatieven oplossingen te zoeken. Ik dan ook opzoek naar mensen die ervaring hebben met bijvoorbeeld homeopathische middelen of mensen die willen helpen in de zoektocht naar alternatieven oplossingen.

Zijn er eventueel mensen die bekent zijn met Lanthanide of Ferrum phosphoricum?

Bron: https://homeopathie-utrecht.nl/auto-imm ... nthaniden/

Bron: https://www.thieme-connect.com/products ... tWidth=412

Helaas heb ik de volledig versie van dit e-book nog niet kunnen bemachtigen. Als iemand deze kan vinden hoor ik het graag.

Inmiddels heb ik voor mijn vrouw het boek "the healing code" gekocht. Ze is nu sinds 1 week hiermee bezig. (Voor wat het waard is, maar je moet toch wat)

Dus kort samengevat ben ik opzoek naar mensen die dan wel bekend zijn met alternatieve middelen of ervaringen die bij hen een positief effect hebben.

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.

Verder ga ik mijn zoektocht intensief vervolgen en eventuele informatie zal ik hier delen.

Ik hoop dat ander hier ook informatie gaan delen zodat we samen kunnen kijken/uitvinden wat eventueel een oplossing of in ieder geval een manier is om de klachten te verminderen.

Uiteraard zullen mijn vrouw en ik ook gewoon de reguliere behandeling blijven volgen in het ziekenhuis, zolang dit noodzakelijk blijf.
RGP

Re: Ervaringen met alternatieve behandeling

Bericht door RGP » 03 nov 2019 07:52

Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met alternatievebehandelingen voor Wegener en goede resultaten.
Bronnie

Re: Ervaringen met alternatieve behandeling

Bericht door Bronnie » 16 nov 2019 16:36

Hoi
In al mijn voorgaande berichten heb ik allerlei suggesties gegeven voor wat je zelf kunt doen om je zelfgenezend vermogen te stimuleren.
En inderdaad de reguliere zorg berust op symptoombestrijding. En ja ik heb ook eens lantanide gebruikt. Je hebt daar verschillende soorten in en het gaat erom de juiste afstemming te vinden voor de persoon.

Even alle berichten doorzoeken op mijn naam.

Succes
Plaats reactie