Lotgenoot met optimisme en adviezen

Stel je hier voor en lees of post over vragen die iedereen in het begin heeft: Wat is GPA (ziekte van Wegener), en hoe nu verder.
Bronnie

Lotgenoot met optimisme en adviezen

Berichtdoor Bronnie » 26 apr 2016 14:55

Hallo lotgenoten,

Heb me vandaag hier aangemeld. Ik hoop een bijdrage te kunnen leveren met optimisme en adviezen. Ik heb 2 artikels geplaatst. Een onder Mijn verhaal> Symptoombestrijding of genezing van binnenuit met natuurlijke middelen en behandelingen en reguliere controle. En een onder Medicijn gebruik en alternatieve behandelmethoden en medicijnen.

Het eerste artikel is een persoonlijk relaas van hoe ik met ziekte om ga en waarom ik kies voor genezing van binnenuit met natuurlijke middelen en behandelingen i.p.v symptoombestrijding. Het is een brief die ik ga overhandigen aan mijn behandelend arts daar ik besloten heb niet voor de chemokuur met Ritixumab te gaan. Ik kan me voor stellen dat mijn verhaal voor sommige mensen misschien confronterend is omdat ik ziekte niet zie als iets dat mij per ongeluk overkomt maar als een boodschapper. Het heeft me iets te vertellen.Namelijk dat er het een en ander uit evenwicht is. Veelal ligt dit niet alleen op het fysieke vlak maar ook op emotioneel vlak (in bewuste of onbewustere mate) Lees de brief zou ik zeggen voor een beter begrip van het verhaal.

In het tweede artikel vind je suggesties voor alternatieve behandelmethoden en medicijnen.

Vriendelijke groeten.